Õnneseene õppeaasta moto

“KOOS LOOME OMA LOO”

2025/2026 õppeaasta motost tulenevad õppe- ja kasvatustegevuste eesmärgid:

  1. Laps mõistab, et igaühe lugu on väärtuslik ja arvamust arvestatakse. Suureneb enesekindlus oma mõtete ja loovuse väljendamisel.
  2. Laps õpib tundma eesti rahvapärandit läbi laulmise, tantsimise, mängimise, meisterdamise ja lugude kuulamise.
  3. Laps märkab seoseid tänapäevase elu ja rahvapärimuse vahel. Suureneb silmaring ja laieneb sõnavara.
  4. Laps kuuleb ja jagab oma perekonna ja kogukonna lugusid. Laps väärtustab oma päritolu, kodukohta ja kultuuritraditsioone.

Murumuna õppeaasta moto

“HELISEV AASTARING”

2025/2026 õppeaasta motost tulenevad õppe- ja kasvatustegevuste eesmärgid:

1. Laps väljendab end loovalt läbi muusika, kogedes musitseerimisrõõmu ja arendades esinemisjulgust.
2. Laps osaleb muusikalistes ühistegevustes, mis tugevdavad rühma ühtsustunnet ja
koostööoskust.
3. Laps kogeb looduse aastaringi ning rahvakalendri tähtpäevi muusika kaudu.

Järve õppeaasta moto

“PISIKESED SAMMUD, SUURED RÕÕMUD”

2025/2026 õppeaasta motost tulenevad õppe- ja kasvatustegevuste eesmärgid:

  1. Laps õpib mänguliselt, rõõmsalt ja omas tempos. Tema väikseid edusammud on märgatud ja väärtustatud.
  2. Laps tunneb rõõmu pisiasjade märkamisest ümbritsevas looduses ning igapäevaelus.
  3. Laps saab jõukohaste sammude haaval osa rahvatraditsioonilistest lauludest, tantsudest, meisterdamistest ja mängudest.
  4. Laps tajub ja mõistab kaaslaste emotsioone ning pingutab ühise eesmärgi nimel.
  5. Läbi rahvajuttude, muinaslugude ja pärimustega tutvumise areneb lapse loovus ja kujutlusvõime, täieneb sõnavara ning paraneb väljendusoskus.

Peedu õppeaasta moto​

“SINISIRJE LINNUKENE – LAPS KUI PÄRIMUSE KANDJA”

2025/2026 õppeaasta motost tulenevad õppe- ja kasvatustegevuste eesmärgid:

  1. Laps kogeb rõõmu mängimisest, meisterdamisest, laulmisest, liikumisest, jutuvestmisest vanade traditsioonide ja kommete kohata.
  2. Laps mõistab täiskasvanu abiga eesti muinasjuttude, mõistatuste ja kõnekäändude sisu, seost looduse ning kaasaegse eluga.
  3. Lapses tekitada huvi oma vanemate ja vanavanemate lugude vastu. /Lapses tärkab huvi oma vanemate ja vanavanemate lugude vastu.
  4. Ühiselt tegutsedes tunnetab laps oma kuuluvust kogukonda.
Eliisi logo